עדי היקרה, רציתי לומר תודה! הגעתי אליך לטיפול ניסיוני, כמעט ללא ציפיות ולאחר שהתנסיתי בלא מעט סוגי טיפולים, במהלך השנים, לרבות פסיכולוגים וקואצ'ינג למיניהם. בפגישותנו הפגנת מקצועיות ויכולת אבחון מצויינת וכן שליטה רבה בטכניקות ובשיטות העבודה אותן את מיישמת. בצורה הדרגתית אך מוכוונת מטרה, בנעימות אך באופן ישיר ומכוון, באופן גלוי אך תוך מתן אפשרות מלאה לביטוי עצמי והבעת רגשות עמוקים ותוך מתן לגיטימיות מלאה לאישיותי ולצרכי, הובלת אותי בדרכי למציאת האני הנכון, המלא, הבטוח בעצמו, הרגוע, הקשוב והמודע יותר לצרכיו, האוהב ומעריך ויודע לפנק את עצמו – ומכאן גם מלא אנרגיה ויכולת לתת לאחרים ולאהוב את סובבי. אני רוצה להודות לך על כל התהליך שעברנו ומאושרת לדעת כי את ממשיכה לצמוח ולגדול באופן אישי על מנת להמשיך ולהיות לי ולשכמותי לעזר ולהכוונה בתהליך הצמיחה שלנו ובצעידתנו בעליות ומורדות החיים.

אני רק רוצה להודות לך, אבל חייבת שכולן ידעו מי את וכמה שאת מדהימה! הייתי כל כך צמאה לזוגיות ובטוחה שאני עושה הכל תקין, עד שהגעתי אלייך והבנתי שאני מרחפת באוויר, נתת לי כל כך הרבה כלים להתמודד איתם, ״שיעורי בית״. סידרת לי מסלול שהלכנו בו צעד אחר צעד, היו לי מעידות קטנטנות בדרך, אבל חובה לטעות, אחרת איך נדע איפה הבעיה?! שמחה שזכיתי להכיר אותך, את מקסימה ומיוחדת, בזכותך אני בזוגיות מבורכת, ברוך השם!

אישית, השגתי מטרה אחת חשובה מאד והיא הכרה ביכולותי, פרגון עצמי, והידיעה שלא תמיד יש הצלחות, אפשר גם "ליפול" מדי פעם. רק שיש בי השלמה מלאה לנושא זה וזה לא מה שיגרום להאטה בתאוצה שנוצרה במהלך המסע המשותף שתכליתה הישגים שהתוותי לעצמי להשיגם בטווח הקצר והארוך כאחד. על כל זה, אני מודה לך מקרב לב, רכשתי חברה יקרה בחיי. תודה ובברכה,

תוך מספר קטן של מפגשים הגענו גם לפָּרָדִיגְמָה האישית שלי וגם לאחת המסקנות שלדידי היתה הכי חשובה ונדרשת בשלב זה של חיי – כיוון וקריירה.
בתחילה כשהגעתי לעדי, הייתי מבולבלת לחלוטין, מתוסכלת מאוד בתחום הקרייריסטי שלי (שלא נראה לי שהיה קיים בכלל), חשתי יאוש ולא הייתי בטוחה מה לעשות הלאה.
יצאתי עם תמונה מאוד ברורה ואובייקטיבית של המצב לאישורו ועם עצה מוצקה כיצד לנהל את התקדמותי בתחום העבודה.
כל הנושאים בהם עירבתי את עדי אכן התקדמו לשביעות רצוני ולפי הציפיות. לא רק שאני מתעתדת להיוועץ בה בעתיד, המלצתי בחום על עדי בפני עמיתיי ובני משפחתי ואני ממליצה עליה ללא כל הסתייגות לכל אדם השואף לשפר תחום מסויים בחייו ומוכן להתחיל בתהליך של צמיחה מעלה.

עדי כשמך כן את …תכשיט יקר ערך לכל אישה. הגעתי אלייך אם טרייה לאחר לידה ולמרות שאינני ילדה בגילי, הרגשתי קטנה מבוהלת,עצובה, חסרת ביטחון כאמא ואישה עם רגשות אשם מטורפים. ממפגש למפגש, בזכות הדרך שהראית לי, מצאתי את עצמי בחזרה. והפעם בטוחה יותר, יודעת לעמוד על הדברים החשובים לי, למדתי להכיר במגבלות שלי ולסלוח לעצמי במקום להרגיש אשמה, עבדתי על עצמי לשחרר שליטה להתגבר על הקושי וליישם מטרות שקבעתי לעצמי. למדתי שלהיות או להרגיש חזקה זו מילה מחייבת מידי וזה בסדר גם אם חלשים לפעמים. יחד עם זאת עם כל מכשול או מהמורה חדשה בדרך, עומדת אני עם צבא שלם של "חיה" מאחורי וההרגשה בהחלט טובה. מעצם העלאה למודעות דברים שהציקו מצאתי את הדרך להתמודד לקבל ואף לא לוותר על מי שאני ועל הצרכים החשובים לי ועל כך אני מודה לך... קשה להכניס לדף 10 מפגשים או יותר מה שחשוב הוא : שלקחתי ממך משפט חשוב "כשתמצאי את עצמך מתוסכלת תחשבי למה את לא נאמנה" משפט שנחרט בליבי ואני חיה אותו כל רגע. תודה על עדיים יקרים, כל שיעור איתך היה עבורי חוויה מרגשת.

מוכנה לפנות את הדרך לאהבה?

אני מזמינה אותך לתאם איתי פגישת היכרות. תוכלי להשאיר פרטים בטופס הבא ואחזור אלייך

Call Now Button דילוג לתוכן